krawcowa edinburgh

krawcowa edinburgh Oznacza to również, utrzymując wynik wiadomości i dzięki czemu każdy liczyć. Pokonać swoich konkurentów w ich własnej grze i uczynić je grać według reguł. Konkurencyjne pozycjonowanie jest czymś więcej niż tylko oddanie udziałów w gruncie i twierdząc go w imieniu Hiszpanii. Jakie roszczenia są twoi konkurenci co? Być może jesteś na shakier ziemi niż myślisz. Mimo, że nie potrzebują Luca Brasi zrobić swoją licytację, to pomaga na zespół niezawodnych strzelców lub zautomatyzowanego rozwiązania strategiczne wywiadu rynku, w celu monitorowania wpływu i dotrzeć do swoich wiadomości i zakres, w jakim konkurenci robią inwazji, gdzie nie są. Weź się w garść na głównej wiadomości utrzymać wzrok na piłce, a huśtawka dla ogrodzeń. Jest to jedna z niewielu szans trzeba skupić się na, dlaczego jesteś w biznesie, a co sprawia, że ??gracz w branży jesteś w.

"Trzymaj swoich przyjaciół blisko, ale wrogów bliżej." - Michael do Pentangeli (II)

krawcowa edinburgh

Zasada nr 5: Poznaj konkurentów

Jak dobrze naprawdę wiesz konkurentów? Co czyni je zaznaczyć? Można przewidzieć następny ruch? Aby to zrobić, trzeba zrozumieć ich motywacje, potrzeby i intencje. Badanie konkurentów. Ucz się i pożyczyć od nich. Redefine je do najkorzystniejszy. Aby zrekompensować własnymi słabościami, budować sojusze i prowadzić przyjazną "co-opetiton" jako integralna część praktycznej strategii marketingowej. Można znaleźć wspólną płaszczyznę z kimkolwiek, nawet Fanuccis w przestrzeni rynkowej. Jest dziwna symbioza, która istnieje pomiędzy przeciwnikami (np policjantów i przestępców politycznych rywali, hostów i pasożytów, aby wymienić tylko kilka). W świecie biznesu, pozycjonowanie względne i jest w stanie ciągłego strumienia: Predators pożera słabszego zdobycz (SBC / ATT); Zespół niektóre ryby razem (Chevron / Texaco); niektórzy jedzą własnej naturze (Enron); a inni migrują do cieplejszych wód, bardziej ochronnych (MCI).

Artykuł dzięki: