krawcowa ciechanow

krawcowa ciechanow

Zasada nr 1: Inspire Loyalty

Kto pierwszy powiedział "ołów, naśladowania, lub dostać się z drogi" musiało być sycylijskiej. Może to pochodzi z Cristóbal Colón, który zrozumiał, że nie ma szans na dotarcie do nowego świata bez wizji (znalezienie nowego szlaku handlowego do Indii) poparte wystarczającą finansowania i lojalnej załogi. Nie można nie doceniać znaczenie posiadania śmiałą wizję, która porusza i inspiruje innych: to określa sam cel organizacji, jest odzwierciedleniem systemu kultury i wiary, i służy jako barometr wartości podzielanych przez kluczowych interesariuszy. Co ważniejsze, silna wizja stoi samotnie - niezależne od czynników zewnętrznych, takich jak udział w rynku, zysku lub konkurencyjnym środowisku. Od każdej z zainteresowanych stron (na przykład, klientów, pracowników, klientów, zarządzania, inwestorów itp) ma nieco inną perspektywę, wyrównaj wiadomości odpowiednio w celu ich zjednoczyć pod jednym szyldem i wspólnej misji. Engage ich wrażliwość. Rozciągnąć swoją wyobraźnię. Zaproś ich na przejażdżkę swojego życia. Wreszcie, inspirować ich lojalności poprzez skupienie ich nadzieje i aspiracje na "Big Hairy Audacious cel" (Bhag), który kieruje je do tej samej horyzont.

krawcowa ciechanow

"Zostaw broń. Weźmy cannoli". - Clemenza do Rocco, po zabiciu Paulie (I)

krawcowa ciechanow

Zasada nr 2: Make It Prywatny

Stare powiedzenie nadal obowiązuje: Nikogo nie obchodzi ile wiesz, dopóki nie wie, jak bardzo ci zależy. Klient jest w centrum wszechświata, a nie produkt. Nie gołosłowne deklaracje ... obsługi klienta. Słodzenia ofertę. Użyj marchewki niż kija. Idź wysoki dotyk, a nie high tech. Put ludzką twarz na swojej organizacji. Bądź wiadomości intymne i konwersacji i użyć magicznego słowa "ty" z lekkomyślny porzucić. Miej obietnic i zobowiązań, dzięki czemu jest to zaletą, by stać się i pozostać klient.

Artykuł dzięki: