krawcowa warszawa

Znakowanie ma wiele wspólnego z zaufaniem. Jeśli działają duże, pogrubione i genialne, są szanse, że świat zobaczy Cię w ten sposób, too. Jeśli chodzi o marketing, każda kampania uruchomieniu powinien objąć jedną wielką ideę. Skupić się na wielki obraz, a nie drobne szczegóły. Niespełnienie tego warunku spowoduje wiadomości rozcieńczeniu, zagłuszony i szybko zapomniane. Znajdź głównym tematem na kotwicy i wzmocnić swoją wiadomość. Umieścić odpowiednią ramkę wokół niego, aby nadać mu perspektywę i powagi. Tworzenie powinowactwo z klientami poprzez przechwytywanie ich serca, dotykając nerw, i staje się dobrze, niezapomniany. Daj światu bezpośredni i ostateczny sposób doświadczania marki na wielką skalę. Gdzie bylibyśmy bez Ludzie czynu jak Edison, Carnegie, Ford, Walton, a Gates, którzy nie tylko mieli świetne pomysły, które zmieniły społeczeństwo, ale wiedział, jak skutecznie sprzedawać je?

"Wierzę w Ameryce. Ameryka dokonał mój majątek." - Bonasera Don Vito (I)

Zasada nr 8: Bądź kreatywny i innowacyjny

Ta linia otwarcie chrzestny mówi wszystko: realizować swoje marzenia, zarabiać pieniądze i stać się przedsiębiorcą w dosłownym tego słowa znaczeniu. Oznacza to zrzucić starych nawyków, wykorzystując wszelkie możliwości marketingowe, a czasami przy drodze mniej podróżował. Bycie "ja też" marki lub przekazywaniu wiadomości cookie-cutter nie zwiększy swoją wartość lub przyczynić się do trwałego sukcesu. Jeśli wiemy cokolwiek o amerykańskim śnie, to nieograniczone ... i uśmiecha się na marketingu z lepiej, szybciej i taniej pułapka na myszy. Spójrz na fenomenalnego wzrostu i sukcesu iPoda. W ciągu kilku krótkich lat, Apple zastosowała swoją wizję i zasobów, a praktycznie opanowany rynku cyfrowych odtwarzaczy audio, które korzystają z dysków twardych. Innowacja jest albo częścią kultury korporacyjnej, czy nie.

Artykuł dzięki: