krawcowa belchatow

krawcowa belchatow Aby odnieść sukces, trzeba wyrazić jasną wizję, objąć zbiór podstawowych wartości i przedefiniować konkurencję dla swojej najlepszej strony (bez towarzyszącej morderstwa i chaosu, oczywiście). Aby nadal odnosić sukcesy, trzeba wykorzystać swoją wiarygodność, wpływy i Badań Rynkowych w taki sposób, że tworzą twoi konkurenci drżeć w swoich lśniących czarnych butach. Cóż, przynajmniej to ogólna idea.

Po pierwsze, zróbmy kilka kluczowych różnic między światem chrzestny i na rynku komercyjnym jak wiemy dzisiaj. Po pierwsze, wrogowie będą odtąd określane jako konkurentów. Konkurencja w świecie biznesu jest z innych firm i ich produktów, a nie z osób fizycznych ( "To jest biznes, a nie osobiste"). Po drugie, żadne nielegalne lub niemoralne taktyka uwielbiony lub tolerowane w niniejszym dokumencie ( "Krew to duży wydatek"). Wreszcie, z góry przepraszam za ewentualne perły mądrości marketingu od Ojca Chrzestnego, które mogły uciekły moją uwagę ( "Nie przeceniać siłę przebaczenia").

Top 10 Regulamin chrzestny.

krawcowa belchatow

Ten artykuł skupia się na dziesięciu zasadach, które ucieleśniają mądrości Ojca Chrzestnego - zasady, że wszystkie konkurencyjne marketingu i strategów branding powinien słuchać i podążać. Każda reguła zapewnia wgląd i kierunek zaprojektowany, aby pomóc wyrównać wiadomość, wzmocnić swoją pozycję, i rozwijać swoją markę. Zasady są zbierana od rzeczywistych cytaty znalezione w każdym Godfather filmu, w tym Ojciec chrzestny III (1990), które, choć nie tak krytyków, jak dwa pierwsze, zręcznie rozgrywa się sagę przerywanymi sny Michaela, operowy samozagłady i haniebna klęska. W niektórych przypadkach ten sam lub podobny cytat pojawia się w więcej niż jednym filmie - daje to dodaje znaczenia tematycznego.

"Nasze statki muszą wszyscy pływają w tym samym kierunku." - Don Lucchesi Michael (III)

Artykuł dzięki: